Pages

Monday 17 November 2014

Kurus Dengan Tea

Saya sudah kurus. Macam tak percaya

 

Assalamualaikum semua,

 

Hari ini saya nak kongsi kan testimoni saya sendiri. Hari ini saya pakai seluar yang saya tak muat nak pakai masa mula-mula masuk sem. Tak muat sampai tak boleh kancing dan kalah jalan pun memang tak selesa. Tapi bila hari ini saya pakai, Aikkk, seluar ni membesar ke saya da kurus? rupanya saya da kurus.. hihihihi perasan sikit.

 

Apa yang membuatkan saya kurus?

 

Tu dia. da tunjuk rahsia da. Haaa, siapa-siapa nak kurus. boleh la ambil Cinch energy tea mix ini. Sebab dia da berkesan dekat saya. Saya nak tunjuk gambar pun tak ada gambar masa mula-mula masuk sem. Malu nak tangkap. sebab Bam Bam.. Tapi percaya la saya tak tipu..

 

Keistimewaan Cinch energy tea mix



1) penggalak tenaga semulajadi
2) ditambah dengan taurina - meningkatkan tenaga dan ketahanan badan
3) pilihan alternatif terbaik menggantik minuman berkopi soda atau manisan untuk mengelakkan kecergasan tubuh
4) ianya tanpa gluten, tida perisa tiruan, pewarna dan bahan pemanis


 

Nak tahu kandungan energy tea mix ni? cuba tenguk ini.

Jom kita tahu apa kebaikan disebalik kandungan energy tea mix

MATCHA GREEN TEA
1)antioksida yang sangat tinggi
2)penggalak tenaga
3)meningkatkan metabolisme badan
4)pembakaran kalori meningkat 4 kali ganda

WHITE TEA
1)membakar lemak-lemak berlebihan
2) menghalang penghasilan sel lemak yang tidak perlu
3) meningkatkan metabolisme
4) juga dikenali sebagai teh hijau dengan mempunyai kandungan antioksida yang lebih tinggi berbanding teh hijau.

 
ROOIBOS RED TEA
1)melarutkan lemak
2)meninggikan kadar metabolisme iaitu pembakaran lemak
3) agen detox yang kuat

 
RED TEA
1)Salah satu antioksidan yang dijumpai dalam teh merah, yang dikenali sebagai polifenol (merupakan pejuang kanser yang kuat)

2)Polifenol membantu memperbaiki kerosakan badan yang disebabkan oleh radikal bebas
3)merupakan antioksidan yang begitu kuat dan dikaji sebagai pencegahan kanser dan sebagai agen yang boleh menghalang tumor dari merebak
Cinch Energy Tea Mix