Pages

Friday 31 October 2014

pesta Konvo Di UPM sedang BERLANGSUNG

JOM PAKAT RAMA-RAMAI DATANG

Assalamualaikum semua,

Siapa sini budak UPM? Siapa yang teringin datang UPM? moh ler datang UPM ini. Sekarang tengah berlangsungnya pesta konvo 2014. Saya mengambil kesempatan ingin untuk mengajak siapa untuk ke pesta ini.

Pelbagai aktiviti menarik yang akan di langsungkan selama beberapa 5 hari. bermula pada hari ini dan berakhir pada 5 Oct nanti.

bersempena dengan majlis konvokesyen UPM ke -38, UPM sekali lagi mengadakan "Pesta Konvokesyen" bertempat di Bukit Ekspo UPM. Pelbagai aktiviti menarik yang disediakan kepada para pengunjung. Jom pergi!


Pesta konvo adalah acara yang paling ditunggu-tunggu oleh pelajr-pelajar UPM kerana pelbagai aktiviti seperti menunggang kuda, berkayak, rock climbing dan pelbagai lagi la. Persembahan daripada Artis terkenal pun ada silakukan setiap malam sepanjang Pesta ini berlangsung. Haaaaa. siapa yang ingin tenguk artis secara dekat tanpa bayaran.. mai la ramai-ramai datang. selain itu, pelbagai gerai dibuka sepanjang pesta ini, ada gerai untuk pertanian, peternakkan, pakaian, hasil dari UPM dan pelbagai lagi.. kalau nak, datang ye.. jangan tak datang

2 comments:

Apa pandangan korang? kongsilah.. sharing is caring tau