Pages

Friday 24 October 2014

Rahsia kulit lembap dan lembut

Nak Kulit sentiasa lembap dan lembut? harus baca ini samapi habis.. Nanti rugi =D

 



Assalamualaikum semua, entrt kali ni saya nak berkongsi dengan anda semua rahsia kulit lembap dan lembut. Rahsianya mudah sahaja. tak perlu keluarkan duit ke apa ke. cuma perlukan ke perihatinan anda sendiri.

Kelebihan air dalam badan

Tahukah anda betapa pentingnya untuk kita mengekalkan kandungan air yang secukupnya dalam badan. saya ingin bertanya kepada pembaca semua, berapa liter air yang kita harus minum untuk sehari?
kita sehrusnya minum air sebanyk8 gelas sehari. lebih kurang 3 liter gitu.. Alaaaa. 3 liter je pun bukan banyak pun bukan kita kena minum sampai 10 liter kan. tapi anda minum tak 3 liter sehari????

Tahukah anda bahawa air penting untuk mengekalakan struktur kulit yang lembap an lembut? tanpa air yang cukup kulit and tidak mendapat jumlah air yang diperlukan dan menyebabkan kulit menjadi kering dan kusa. TIDAKKKKK!!!.. anda nak ke  seperti itu???

kalau tak nak. , minum air yang secukupnya. jang minum sikit je sehari . bukan sahaja bagi kesan kepaa kulit anda tetapi pada sistem badan anda jugk. jika anda sedang berdiet.. air adalah sangat penting.. kerana air akan menyingkirkan lemak-lemak yang telah dibakar dalam badan keluar dari badan.. kalau tanpa air yang cukup anda berdiet seteruk mana pun anda bersenam sekuat mana pun. anada tidak akan kurus...

ok??? minum air secukupnya tau.. =D

Saya pengedar Shaklee

Nadia Majid

Id Shaklee:1068003

No tel / Whatapps : 0199728071

fb page: www.facebook.com/ceriavitaku