Pages

Friday 31 October 2014

Manfaat Omega Guard Shaklee

Manfaat Omega Guard untuk kesihatan menyeluruh

Assalamualaikum semua,

kali ini saya ingin bercerita lagi mengenai Omega Guard ini. Tak pernah bosan pun nak berkongsi mengenai Omega Guard.Sebab memang terbaik minyak ikan yang digunakan. ketulenan Minyak ikan terbongkar.. klik di sini untuk mengupas isu panas dan kesan yang tidak baik untuk badan.. 

Saya ingin berkongsi mengenai manfaat Utama Omega Guard. Secara generalnya, Omega Guard adalah diekstrak dari ikan laut air sejuk di perairan negara Jepun. Ia mempunyai 3 kali ganda lebih tumpat dari ketumpatan hati minyak ikan. Selain itu, penghasilan Omega Guard dilakukan menggunakan kaedah ultratuleb bergrd farmaseutikal teknologi terkini. Haaa, sudah pasti hanya minyak omega yang paling terbaik dan penuh khasiat sahaja yang dihasilkan. 

Siapakah yang boleh mengambil Minyak Ikan (Omega Guard) yang paling tulen ini?

 

Omega Guard sesuai diambil oleh semua golongan yang mempunyai masalah seperti yang ditunjukkan dalam rajah di atas dan juga kepad sesiapa yang ingin menjaga tahap kesihatan yang baik. Omega Guard boleh diambil oleh orang yang inginmenurunkan berat badan, yang ingin membuang kolesterol jahat dalam badan, untuk wanita mengandung bagi kesihatan bayi di dalam kandungan. Memang pelbagai manfaat yang dapat diberikan oleh produk ini kepada mereka yang memerlukannya. Untuk mengetahui lebih lanjut, saya akan berkongsi mengenai manfaat utama Omega Guard ini. ia memberi pelbagai manfaat kepada si pengamal

Manfaat Utama Omega Guard

Asid lemak

- Omega 3 adalah asid lemak yang penting namun badan tidak dapat hasilkan. Oleh itu, minyak Omega 3 dapat memalui pemakanan. Omega 3 membantu rembesan prostaglandin dengan lebih berkesan untuk menghalang prostetomegaly.

mencegah Penyakit saluran darah dan strok

-EPA dan DHA boleh menetang thrombosis, menentang tekanan darah tinggi, melicinkan saluran darh. Selain itu, ia juga efektif membantu mengekalkan tekanan darah normal, merendah kolesterol, menghindari pembekuan darahdan membantu mengekalakan tahap kesihatan yang baik

Membantu tumbesaran dan perkembangan otak janin dan membantu perkembangan memori

- DHA nutrien utama untuk otak yang mana penting bagi 3 bulan terakhir perkembangan otak janin, DHA mampu meningkatkan keupayaan ingatan dan pembelajran.

Meningkatkan sistem imun dan menyihatkan paru-paru

memperbaiki alahan kulit, psoriasis, demam hay, broncitis, penyakit lelah, hepatitis, SLE dan penyakit buah pinggang

Menentang kancer

mampu mencegah kancer paru-paru, payudara, prostat dan kolon.
meningkatkan enterogastrik, meransang kesihatan hati dan membantu pankreas untuk berfungsi dengan lebih eefektif

Memelihara fungsi-fungsi sendi

mencegah kemusnahan enzim yang mebentuk tisu rawan
mencegah arthrirtis
memelihara fungsi sendi dan gout dengan lebih efektif

Menbantu insomnia dan membantu mengurangkan tekanan

EPA dan DHA mempunyai keupayaan untuk menstabilkan emosi dan membantu dalam perkembangn kesihatan mental


untu maklumat lanjut dan sebrang pertanyaan

hubungi saya pengedar Shaklee

Nadia Majid

Id Shaklee: 1068003

fb page: www.facebook.com/ceriavitaku

email: ceriavita@gmail.com