Pages

Tuesday 14 October 2014

Meal Shake membantu Orang kurus

Assalamualaikum semua,

"Meal Shake membantu Orang kurus" haaaaa. pelik tak tajuk kita?

hehehhe. tak pelik pun la awak. Betul la Meal Shake membantu orang kurus menaikkan berat badan kepada berat ideal.

di sebabkan tema entry adalah orang kurus dan Meal Shake, saya akan hubungkaitkan kedua elemen ini. mula-mula kita kenal dulu ye orang kurus dan Meal Shake.










Orang kurus
orang yang mempunyai BMI yang tidak mencapai 18.5. kalau BMI anda kurang dari 18.5 anda tergolong dalam golongan kurang berat badan ..terlalu kurus... jangan kurus sangat tau.. kenapa? Boleh klik link ini

Meal Shake
sejenis makanan yang berkhasiat yang mana mengandungi 19 vitamin utama, termasuk mineral tambahan. Minuman multivitamin la kiranya


Apa kaitan meal Shake dan Orang kurus?

kalau gitu, jom kita tahu sedikit. kenapa orang kurus? kurus badan badan nampk tulang je. kebiasaannya orang kurus kerana kurang nutrien dan zat2 penting. Sebab itu die kurus. Meal Shake pulak adalah sejenis makanan segera yang mempunyai pelbagai vitamin mineral dan khasiat. Oleh itu, Meal Shake dapat membekalkan nutrien, zat-zat penting dan vitamin kepada badan. Oleh itu, berat badan anda akan bertambah menjadi ideal kerana cukup nutrien cukup khasiat cukup vitamin..

nak tahu apa itu meal shake?

Meal Shake adalah sejenis makanan segera yang rendah lemak dan rendah glycemid. Meal Shake menyediakan hidngan lengkap dengan asid amino dan nutrin mudah diserap ke dalam badan. Bahan-bahan yang digunakan Meal shake adalah uah-buahan, sayur-sayuran, susu dan lactabumim. Lactabumim adalah bahan terbaik yang mengandungi organisma protin yang tinggi. Ia juga sesuai untuk semua golongan. tak kira la kanak-kanak, pelajar, ibu mengandung, altlet dan semua la senang citer..:)