Pages

Monday 27 October 2014

Advanced Joint Health Tablet

Advanced Joint Health Tablet

Manfaat Advanced Joint Health Tablet
AJHT

Assalamualaikum semua, sakit sendi yang kebiasaannya dialami oleh warga emas dan juga boleh dialami oleh orang mudah yang menjalani kehidupan yang lasak. sakit sendi ini seperti sakit lutut, sakit belakang dan sebagainya. Apabila sendi kita sakit, kerja pun susah nak buatkan. rasa sakit rasa tak selesa dan amat mengganggu untuk menjalankan kehidupan seharian dengan biasa. Advanced Joint Health Tablet atau dikenali sebagai AJHT. membantu untuk mengatasi masalah sendi. bagaimana AJHT ini dapat membantu kita mengatasi sakit sendi

Kelebihan AJHT

Ajht ini mampu meningkatkan keselesaan sendi dalam masa seawal 5 hari. Betapa cepatnya kesan yang ditunjukkan oleh AJHT ini.  Di dalam tablet AJHT mengandungi satu bentuk ekstrak Boswellia. yang mana mampu untuk meningkatkan keselesaan sendi anda. Selain daripada Boswellia, beberapa ramuan yang dirumus khas untuk menggalakkan mobiliti, meningkatkan fleksibiliti, meningkatkan fungsi sendi, dan menyokong kesihatan sendi untuk jangka masa panjang.

PENTING!

AJHT tidak mengandungi kondroitin. Kondroitin adalah bahan yang telah terbukti dapat menghalang penyerapan Glukosamin. AJHT juga diperbuat daripada 100% vegetarian. Tidak menggunakan sumber haiwan.


ajht bertindak 3 car
menyokong kesihatan dengan 3 cara

Perbezaan Sendi yang sihat dan sendi yang rosak

AJHT mampu mebantu sendi rosak
Sendi yang rosak

mengamalkan AJHT mampu menyihatkan sendi
Sendi yang sihat

Bagi anda yang menghidapi masalah sendi. Boleh mencuba AJHT ni. in sha Allah. AJHT mampu membantu anda dengan masalah sendi.. Anda kah anda ingin BEGINI?

penyelesaian yang menyakitkan untuk masalah sendi
ingin begini?


untuk maklumat lanjut dan sebarang pertanyaan

hubungi saya, pengedar Shaklee anda

Nadia Majid

Id Shaklee: 1068003

No tel/ Whatapps: 0199728071

fb page: www. facebook.com/ceriavitaku