Pages

Tuesday 2 December 2014

Petua Kecantikan Muka Dato' Siti Nurhaliza

Nak Cantik Macam Dato' Siti Nurhaliza?

Assalamualaikum semua,

 

 

Tajuk menarik ni. yela kan. kita semua tahu dan kenal Dato' Siti Nurhaliza ni kan. Siapa tak kenal tu tak tahu la ye. Saya dari kecil lagi minat dengan Dato' Siti. Sebab dia cantik suara sedap. Teringin lah nak jadi macam dia ( berangan je.. maklum lah suara up sikit dari katak je ) Nak tahu tak? Nak cantik macam Dato' Siti Nurhaliza? Jom kita tonton video di bawah yang saya ambil dari youtube

 

Simple kan apa yang Dato' Siti buat tuk menjaga kecantikkan dalam dan luaran. Kalau yang Dato' Siti memang da cantik memang tetap akan cantik. Tapi kalau kita tak berapa cantik ni? nak buat gane? Gini deh. baco sampa abih. Dont Skip-Skip

 

Sebenarnya petua kecantikan ni banyak yang kita semua tahu. Cuma antara malas atau tak je. Kalau malas macam mana nak cantikkan. Saya sudah kongsikan perlbagai petua-petua yang telah saya praktikkan dan apa yang mak cik saya turunkan kepada saya.

 

Petua kecantikan 1

 

Petua Kecantikan 2

 

Petua Kecantikan 3

 

Petua Kecantikan 4

 

Petua kecantikan 5

 

Itu adalah antara banyak petua kecantikan yang telah saya kongsikan. Boleh amalkan kalau bersesuaian. Haaa, lagikan satu kan, pernah dengan pasal vitamin tak? Siapa je dalam dunia ni tak tahu Vitamin. Semua kenal. Tahu tak apa vitamin untuk cantik? 

 

Semua orang pasti tahu iaitu vitamin C. Banyak yang kita dapat di luar sana produk yang mengandungi vitamin C.Sebab vitamin C ni bagus untuk kulit.