Pages

Monday 22 September 2014

ESP bagi saya JERAWAT!! T.T

assalamualaikum semua.

Entry saya mengenai "ESP bagi saya JERAWAT".. yes. memang! sebelum tu kena baca entry ni sampai habis. saya nk bercerita sikit

KENAPA SAYA BERJERAWAT SEMASA MULA-MULA CONSUME ESP???

sedih tau saya muka berjerawat. sebab sebelum ini muka saya tak pernah naik jerawat. kalau naik pon kecil sangat dan dalam masa 2 hari da hilang. tpi selepas consume ESP tu. jerawat saya bernanah dan banyak sangat jerawat dekat muka.

TAPI....

Lihat wajah saya sekarang. ( nk promote diri nampak.. hahhaha)
 
macam mana?( hehehehe. malu la pulak letak gambar sendri. )..

mesti anda tertanya-tanya mana jerawatnya? sorry sangat2. masa muka saya berjerawat, satu gambr pon tak ambil. tu lah tak ada gambar nak tunjuk muka saya berjerawat. tapi saya ada gambar muka saya sebelum berjerawat. jom kita lihat... :P





yang mana satu lag better? mesti lah yang atas kan..(malu la pulak)
yang atas lebih putih lebih berseri kan? hehehhe

ok. macam ni citer dia.. saya mula-mula ambil ESP adalah untuk memberi tenaga dalam masa yang sama untuk menurunkan berat badan. masa seminggu saya ambil ESP tu terus naik jerawat muka saya. kenapa naik jerawat? ini adalah kerana badan saya mengalami krisis penyembuhan. apa itu krisi penyembuhan? boleh klik di sini  ye..

krisis penyembuhan saya agak lama. setahun rasanya. muka asek berjerawat dan bernanah.( nampak tak badan saya banyak toksik.. tsk tsk tsk ) lepas setahun jerawat mula hilang dan parut sekali hilang taw. bukan jerawat je.. muka jadi licin dan sekata cerahnya. no more kulit kusam, kulit gelap..

sekarang ini, saya tidak pernah berenggang dengan ESP tau. u are my love..( ceh ceh.. tolong la..hahahhaha)
setiap pagi saya akan minum sebelum pergi ke kelas ke keluar ke. setiap pagi wajib minum. kadang2 mnum sehari itu, ( ada sukatan nya tau. bukan main minum je. ingat kalau banyak-banyak hasil akan cepat. no ok!.. perlu ikut sukatan)






hehehe. nampak kan saya sendiri minum. memang terbaik..

ingin bertanya mengenai ESP
boleh whatapps saya: 0199728071


nak beli ESP sendri tanpa melalui saya?
pn boleh :)
pembelian sendiri ESP